انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

در ایام قرنطینه چه کار کنیم؟

طرح ایستگاه صلواتی خونگی

سلام

اهل کوهنوردی هستین؟ قبول دارید زندگی با تمام پستی و بلندی‌هاش، مثل کوهنوردی هست با تمام سختی‌هاش. ولی چیزی که آخرش یادمون می‌مونه خوشی‌هایی هست که تو این راه تجربشون کردیم. باید از این تهدیدی که به جان زندگی ما افتاده، فرصت بسازیم! ما بزرگترهای خانواده، مثل بلدراه کوهنوردی، وظیفه داریم تا علاوه بر راه‌های درست، خوشی‌های مسیر زندگی رو به اعضای تیممون (یعنی خانواده‌مون) نشون بدیم.

 

و اما داستان ما...

راستش قصه از اونجا شروع شد که مثل هر سال جوان‌ها و نوجوان‌های «هیئت عاشقان اهل بیت(ع) خیابان شهید نواب بابل» مشغول آماده کردن وسایل و برنامه‌ها برای برپایی ایستگاه صلواتی ماه رجب و شعبان بودند؛ که یکـهو سروکله‌ی این ویروس فراگیر پیدا شد! خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسید. خبر مرگ، تعطیلی، لغو همه چیز.

 

 

در ایام پر از شادی دو ماه رجب و شعبان که باید برای مبعث پیامبر اسلام، میلاد امام سوم، حضرت عباس، امام سجاد، حضرت علی اکبر و از همه بالاتر ولادت امام مظلوم زمان (علیهم السلام) تو خیابون، نشاط بین مردم پخش می کردیم، دلمون نمی اومد حالا ساکت باشیم! دلمون نمی‌اومد ایستگاه صلواتی خیابان نواب، با بیش از 30 سال قدمت و خدمت رو خالی کنیم یا نمایشگاه خیابانی نیمه شعبان رو (که بیش از 10 سال دائما برگزار میشه) برپا نکنیم! این شد که با رعایت فاصله قانونی بهداشتی(!) دور هم نشستیم، مشورت کردیم تا چطوری تو ایام جشن هم مردم رو شاد کرده باشیم و هم با کمک اونها برای اهل بیت(ع) اقامه شادی داشته باشیم؟

 

نتیجه اش شده تولید یک بسته بندی جمع و جور که دم درب خونه های مردم توزیع کنیمشون. این بسته بندی شامل اولیه ترین لوازم برپایی ایستگاه صلواتی هست؛ منتها یک ایستگاه صلواتی خانگی!

تو این بسته برای شما وسایل و امکاناتی قرار داده شده که به خانواده و بچه هاش کمک می‌کنه -به لطف خدا- تو این ایام قرنطینه با کمک همدیگه یک ایستگاه صلواتی خانگی، برپا کنند و خونه‌شون رو با یاد اهل بیت(ع) متبرک و نورانی.

 

حتما برای دیدن محتویات قرنطینه به پست های زیر مراجعه کنین:

 

سرگرمی در قرنطینه

بازی خانوادگی

سینمای خانوادگی سالم

کتابخوانی خانوادگی

برپایی ایستگاه صلواتی خانگی (ویژه)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی